Forvirret?
Du sidder sikkert og tænker, at en butik ikke kan råbe ad nogen. Men din butik taler faktisk hver dag og til tider råber den rigtig højt. Du kan måske ikke selv høre den, men dine kunder hører den dagligt.
Når kunderne bliver færre, besøgende sjældnere og dagene længere, så kan det skyldes, at din butik har råbt længe. Et råb som dine kunder oversætter ved at blive væk. Din butik kommunikerer med dine kunder, og dens sprog er en vigtig faktor for, om dine kunder har en god eller dårlig oplevelse i din butik.
Butikken kommunikerer gennem det visuelle udtryk, kundeflowet, oplevelse og butikkens gennemgående koncept. Derfor bør du, hver gang du laver en ændring, altid have butikkens kommunikationskanaler med i overvejelserne.
Du kan med fordel spørge dig selv nedenstående næste gang:
• Hvem er min kunde?
• Hvorfor handler de hos mig?
• Hvordan ønsker jeg, at mine kunder oplever min butik?
• Hvordan sikrer jeg mig, at mine kunder besøger mig igen?
• Hvordan kan min butik og jeg tale samme sprog?
Det kan være svært at lære et nyt sprog, specielt hvis der ikke er nogen til at guide, vejlede og lære dig det. Hos MODUS har vi specialisteret os i at forstå, lytte og oversætte det sprog, din butik taler.
Er du i tvivl om din butik og du taler samme sprog? Så hjælper og oversætter MODUS gerne.
Hos MODUS har vi lavet butikstjek i både apotekere, garant-kæden og interiør- og fashionbutikker. Et butikstjek giver dig en "temperaturmåling" på butikkens fremtoning og vi hjælper dig med at skabe et overblik over hvor du skal være ekstra opmærksom samt hvad det næste step er for dig. Læs mere om butikstjek her: https://www.modus.dk/butikstjek
Comments