top of page

NUDGING

Hvordan kan du påvirke dine kunders opmærksomhed?

Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, omni channel, MODUS A/S, modus.dk, viden, vækst, nudging, manipulation, adfærdsdesign, optimere løsninger, påvirket

Når MODUS skaber helhedsorienterede løsninger, anvender vi forskellige kommercielle tilgange og strategier. Vi anvender heriblandt adfærdsdesign til at optimere løsninger i indretning, design og konceptudvikling.


Hvad er nudging? Nudging handler om, hvordan du kan påvirke kundens adfærd, og er en hårdfin balance mellem påvirkning og manipulation. Vi bliver konstant påvirket, og vi bliver kun manipuleret, når vi påvirkes imod vores vilje.


De fleste af os kender nudging fra supermarkeder, hvor kundens rute gennem butikken planlægges nøje, med et ønske om at øge omsætningen. Det er samtidig yderst relevant at arbejde med nudging i øvrige dele af detailhandlen, herunder tøjbutikker, garnbutikker, møbelbutikker og meget andet.


Det visuelle miljø omkring os, kan have stor indflydelse på, hvilke beslutninger og køb kunden foretager sig. Visuel adfærdsmanipulation er en ud af mange manipulationsstrategier, som kan være med til at påvirke kundens beslutningsproces.


Tiltag i din indretning kan være med til at styre dine kunders opmærksomhed, og kan være med til at kommunikere det budskab og den følelse du ønsker, kunden skal modtage og opnå.



bottom of page