top of page
2013-03-20 13.11.38-min.jpg

INDRETNING MED LINK MELLEM ONLINE
OG OFFLINE SALG FOR JACK & JONES

KUNDE

Jack & Jones

ÅR 

2014

BIDRAG​

Design

3D visualisering

Ny interaktion mellem kunden og butikken igennem indretningen

Omni-channel, et projekt for Jack & Jones, bestod af customized jeans - hvor kunden selv stod i butikken og designede sine nye jeans.

Konceptet, ”Designed by you, crafted in Italy”, skabte et link mellem onlinehandel og offline salg, hvor kunden også kunne designe hjemmefra. Vi fik skabt en ny interaktion mellem kunden og butikken, som gav kunden en hel ny oplevelse i butikken.

Tiltaget resulterede i rigtig meget omtale på nettet, hvor influencers delte deres designs. Løsningen øgede også kundestrømmen i butikkerne, hvor folk var vilde med at afprøve det nye koncept.

Den holistiske tilgang til kundens rejse - fra inspiration til køb - er en af mange tiltag inden for strategisk design, hvilket er blandt kernekompetencerne ved MODUS.

bottom of page