ZONEOPDELT SHOWROOM I KØLN

KUNDE

B2B interiør grossist

ÅR 

2014

BIDRAG

Design

Koncept

2D visualisering

Projektledelse

Implementering

Simple elementer og kreative løsninger

MODUS har designet og indrettet et møbel- og interiørshowroom i en stor lagerhal, hvor bl.a. danske brands som FDB møbler, Frandsen Lighting og Bloomingville var udstillet.

Showroomet er inddelt i zoner ved hjælp af simple elementer, som f.eks. hængeplanter, reb og andre kreative løsninger - hvilket giver mulighed for at skabe et optimalt kundeflow.

Udover koncept og indretning, har MODUS også udviklet alle in-store grafiske elementer som f.eks.: 

Guideline, floorplans, flyers og grafiske elementer - som bidrog til forståelse af image, inspiration og selve konceptet.

MODUS stod også for den fysiske implementering og opbygning.

Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, digital" og "physical" retail, cross channel, omni channel