VIDEN TIL VÆKST – SKAB SUCCESFULDE LØSNINGER!


Hos MODUS har vi en kommerciel tilgang til konceptudvikling og butiksindretning. Med vores faglige kompetencer, har vi en masse midler og viden i vores værktøjskasse, som kan hjælpe dig til at skabe merværdi for dine kunder, din virksomhed og ikke mindst din bundlinje.

Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, omni channel, MODUS A/S, modus.dk, viden, vækst, kommerciel, strategi, bundlinje, arbejdsproces, teorier, modeller, sansogram, oplevelseshjulet, oplevelsesøkonomi, brand touchpoint wheel

Som retail designer er det ikke nok, at udarbejde hurtige kreative løsninger – vi skal være med til at løse problematikker, og vores arbejdsproces er grundig og med et kommercielt fokus. Hos MODUS er det helt essentielt, at anvende forskellige teorier og modeller i designprocessen.


Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, omni channel, MODUS A/S, modus.dk, viden, vækst, kommerciel, strategi, bundlinje, arbejdsproces, teorier, modeller, sansogram, oplevelseshjulet, oplevelsesøkonomi, brand touchpoint wheel


Hvordan anvender vi modellerne? Alt efter hvem du er og hvad du sælger, vil nogle modeller være mere relevante for dig end andre. Herunder er en række modeller, som vi bruger med udgangspunkt i vores kunder, når vi udvikler koncepter, beskæftiger os med butiksindretning og laver butikstjek.





Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, omni channel, MODUS A/S, modus.dk, viden, vækst, kommerciel, strategi, bundlinje, arbejdsproces, teorier, modeller, sansogram, oplevelseshjulet, oplevelsesøkonomi, brand touchpoint wheel

Ved at anvende modellerne ifm. butiksindretning og butikstjek, er det muligt at analysere, hvor og hvordan det nuværende koncept og butik fungerer og hvor der kan optimeres. Herefter kommer vi med konkrete forslag og ideer, til tiltag med udgangspunkt i modellerne.





Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, omni channel, MODUS A/S, modus.dk, viden, vækst, kommerciel, strategi, bundlinje, arbejdsproces, teorier, modeller, sansogram, oplevelseshjulet, oplevelsesøkonomi, brand touchpoint wheel
Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, omni channel, MODUS A/S, modus.dk, viden, vækst, kommerciel, strategi, bundlinje, arbejdsproces, teorier, modeller, sansogram, oplevelseshjulet, oplevelsesøkonomi, brand touchpoint wheel

Med vores faglige rådgivning og ved brug af modeller og teorier, har MODUS allerede hjulpet flere virksomheder med at optimere deres koncept og skabe merværdi for kunden, virksomheden og bundlinjen – skal vi også hjælpe dig?