top of page
Søg

KAN SOCIAL AFSTAND PÅ KONTORET VÆRE SEXET?

  • Forfatters billede: MODUS
    MODUS
  • 31. maj 2021
  • 1 min læsning

Opdateret: 8. jun. 2021

Hvordan implementerer man social afstand i kontorindretningen, så vi tilpasser os situationen og gør hverdagen mere gnidningsfri?


Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, omni channel, MODUS A/S, modus.dk, viden, vækst, kommerciel, strategi, bundlinje, arbejdsproces, kontor, social afstand, virtuelt, mødelokale, mødefaciliteter

COVID-19 har skabt en ny hverdag, hvor vi skal forholde os til nye behov. Pandemien har tvunget os til at holde social afstand, og der kan derfor være udfordringer og problemer forbundet med den nuværende kontorindretning.


Vi har i den grad stiftet bekendtskab med virtuelle møder under pandemien. Måske dit kontor har brug for, at implementere mere langtidssigtede løsninger, hvor man i fremtiden kan holde faste webmøder.


Skal der kigges på de forskellige zoner på kontoret, så det er muligt at afholde telefonmøder og webmøder, og skal medarbejderne kunne fordele sig bedre rundt på kontoret. Skal der være flere mødelokaler, end arbejdspladser, da medarbejderne sidder og arbejder hjemmefra meste tiden?


Den nye hverdag vil formegentlig have betydning på lang sigt, og det er muligt at lave tiltag af forskellige omfang, så vi kan tilpasse os situationen – MODUS har allerede hjulpet flere virksomheder med disse udfordringer og kan hjælpe dig med at tilpasse kontorindretningen, og samtidig skabe et kreativt og inspirerende kontormiljø.

Comments


MODUS A/S

 

Skarøvej 7

DK-8600 Silkeborg (efter aftale)

+ 45 61 30 18 64

info@modus.dk


CVR: 17539833

NYHEDSBREV

 Tak for din tilmelding, du deltager nu i konkurrencen.

Tilmeld dig nyhedsbrevet, og vær med i konkurrencen om et koncept tjek


Få vores nyhedsbrev med inspiration om ny spændende viden, trends

og fif til optimering, strategisk design i din mailboks.

INFO

 

KONTAKT

PROJEKTER

OM MODUS

BLOG

JOB

  • Linkedin
  • Instagram
  • Facebook
  • Pinterest
© Copyright Protect
bottom of page