Hvordan implementerer man social afstand i kontorindretningen, så vi tilpasser os situationen og gør hverdagen mere gnidningsfri?
COVID-19 har skabt en ny hverdag, hvor vi skal forholde os til nye behov. Pandemien har tvunget os til at holde social afstand, og der kan derfor være udfordringer og problemer forbundet med den nuværende kontorindretning.
Vi har i den grad stiftet bekendtskab med virtuelle møder under pandemien. Måske dit kontor har brug for, at implementere mere langtidssigtede løsninger, hvor man i fremtiden kan holde faste webmøder.
Skal der kigges på de forskellige zoner på kontoret, så det er muligt at afholde telefonmøder og webmøder, og skal medarbejderne kunne fordele sig bedre rundt på kontoret. Skal der være flere mødelokaler, end arbejdspladser, da medarbejderne sidder og arbejder hjemmefra meste tiden?
Den nye hverdag vil formegentlig have betydning på lang sigt, og det er muligt at lave tiltag af forskellige omfang, så vi kan tilpasse os situationen – MODUS har allerede hjulpet flere virksomheder med disse udfordringer og kan hjælpe dig med at tilpasse kontorindretningen, og samtidig skabe et kreativt og inspirerende kontormiljø.
Comments