ERFAREN & ALLROUND BOGHOLDER

Er din drøm at blive en del af et stærkt lille hold i en virksomhed, som vækster? Er du struktureret, knivskarp til bogføring og bogholderi generelt, og har lyst til at supplere det med andre administrative opgaver? Så er du måske vores nye kollega!  Vi søger lige nu en bogholder, som også vil hjælpe med administrative opgaver, og som kan få lov til at sætte sit eget præg på, hvordan bogholderiet skal struktureres fremadrettet, da vi endnu ikke har sat os på konkrete systemer.  

Vi forventer, at du er selvstændig, du kan træffe beslutninger, og motiveres af de ad-hoc opgaver som er i en mindre virksomhed, som ikke kun relaterer til bogholderiet. Vores ønske er at finde en kollega, der har lyst til at arbejde med administrative opgaver, som er alsidige og listet nedenfor. 





Vi har brug for din hjælp med følgende ansvarsområder:

  • Kreditor- og debitorbogholderi 

  • Indberetning, fakturering, afstemning og bogføring af moms og afgifter 

  • Løbende afstemning af balanceposter og lønafregning 

  • Administrative opgaver og ad hoc-opgaver i en lille virksomhed. Alt fra at: undersøge ting for ejeren, registre, finde kontaktpersoner på nettet, gøre klar til kunde møde, små indkøb, ordne praktiske og koordinerende etc. 

  • Det ville være en fordel hvis du er god til at formulere dig på skrift, så firma præsentationer og f.eks. oplæg til SoMe kan gennemlæses og evt. renskrives, udforme kundemails og andre ad hoc-opgaver. 


Vi håber, at du kan tilbyde os følgende:

  • Flere års erfaring med bogholderi – erfaring med det daglige bogholderi, bogføring, indberetning af moms mv. 

  • Du har god erfaring i excel 

  • Flair for IT. Erfaring i E-conomic (ikke et krav, men en fordel) 

  • En struktureret, grundig og detaljeorienteret tilgang til opgaverne 

  • God forretningsforståelse 

  • Trives i en travl hverdag, hvor du er fleksibel ift. varierende opgaver 

  • At du er god holdspillere og aldrig for fin til at ”tage opvasken” 

Vi tilbyder dig:

  • Et job, i en lille personlig iværksætter virksomhed med flad struktur, hvor tonen er uformel, humoristisk og nærværende. 

  • En stilling, hvor du har frie rammer til at strukturere din hverdag, som du vil – så længe opgaver løses og deadlines overholdes 

  • En stilling, hvor der er muligheder i alt efter hvad du brænder for. 


Vi er i vækst, så opgaverne bliver forskelligartede, og man skal elske en varieret hverdag i en dynamisk designvirksomhed. Jobbet kan udformes efter den rette kandidat, der er hybrid arbejdsplads, men ønsket er: 7-10timer pr. uge. Bogholderiet fylder i pt. 2-4timer pr. uge. 

   Vil du med på vores væksteventyr, så send din ansøgning til MODUS snarest muligt på: pb@modus.dk og skriv i emnet "Allround BOGHOLDER".  

Såfremt du kun søger bogholder delen, hører vi også gerne fra dig. 

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Pernille Bruun på tlf. +45 61301864

Vi glæder os til at høre fra dig.