top of page
200305-Modus Århus og Ålborg1331 copy-2.jpg

MULTIFUNKTIONEL KONTORINDRETNING

”Vi valgte Modus, da der var en synlig rød tråd i deres kreative idé og hele projektet blev præsenteret ud fra en realistisk økonomisk synsvinkel. Hurtigt fik man fornemmelsen af, at det var dygtige folk, og at kunden var i centrum.

 

Vi har igennem hele projektet haft et rigtig godt samarbejde og en god kemi med Modus, og vi har kun oplevet projektet positivt, hvor deadlines er blevet overholdt.”

 

- Kunde: Mette (vi må ikke notere brandnavn)

KUNDE

Må ikke fremgå

ÅR 

2019

BIDRAG

Design

Koncept

3D visualisering

Projektledelse

Produktion

Implementering

En innovativ løsning som kunderne husker

MODUS har indrettet det danske kontor for en af verdens største brands. Vi var så heldige at vinde konkurrencen pga. vores løsning og kreativitet. 

Indretningen giver de ansatte mulighed for at opholde sig i forskellige zoner, herunder: fordybelse, brainstorm, møde, aktivitet og samarbejde.

Det er vigtigt for virksomheden, at det lokale (Århus) er kædet sammen med den oprindelige brand-historie (San Francisco).  

MODUS har udviklet en løsning, som har skabt rammerne for en mere fleksibel arbejdsplads. En innovativ løsning - som giver virksomheden rum til kreativitet og effektivisering - og som kunderne i huset husker.

MODUS blev valgt til opgaven ud fra præsenterede idéer, tanker og design, heriblandt at skabe disse zoner, som linker til en historie i et kunstværk, som fusionerer Århus med firmaets hovedkontor i San Fransisco. Selve logoet, som er lavet til en vedligeholdelsesfri mosvæg, skaber blikfang, afskærmning og god akustik. Alt har en multifunktionel værdi.

For at indarbejde virksomhedens kernekompetence inden for formidling af private hjem, blev to hoveddøre transformeret til skillevægge og whiteboards. Derudover, er der på kontoret lavet flere special-løsninger.

MODUS var ydermere ansvarlig for projektledelse, produktion og

implementering af kontoret.

Vi valgte Modus, da der var en synlig rød tråd i deres kreative idé og hele projektet blev præsenteret ud fra en realistisk økonomisk synsvinkel. Hurtigt fik man fornemmelsen af, at det var dygtige folk, og at kunden var i centrum.
 
Vi har igennem hele projektet haft et rigtig godt samarbejde og en god kemi med Modus, og vi har kun oplevet projektet positivt, hvor deadlines er blevet overholdt.

Mette

Vi må ikke notere brandnavn

bottom of page