Retail design, indretningshjælp, indretningsarkitekt, inventar, butiksdesign, butiksindretning, butiks koncept, inventar design, butiksmøbler, kontorindretning, plantegning, messe design, showroom, shop in shop, konceptudvikling, design virksomhed, Indretnings løsninger, kæde koncept, podie, disk, display, indretning af butik, design af inventar, hjælp til butiksindretning, hjælp til kontorindretning, hjælp til indretning. arkitekt tegning, plantegning, 2D tegning, 3D tegning, brainstorm, moodboard, tekniske tegninger, målfaste tegninger, produktions tegninger, interior, interiør, butiksbesøg, Store Check. re-design, successful spaces, brand DNA, brand managenet, space management, visual merchandiseing, strategi og viden, retail solutions, kundeflow, kundeadfærd, belysning, forbruger adfærd, trend, trendspoting, totalentreprise, online vs. offline, retail blog, retail news, 360 graders retail, the future of retail, mega trends, omni channel, MODUS, jack&jones, bestseller

INDRETNING MED LINK MELLEM ONLINE OG OFFLINE SALG FOR JACK & JONES

KUNDE

Jack & Jones

ÅR 

2014

BIDRAG

Design

3D visualisering

Ny interaktion mellem kunden og butikken igennem indretningen

Omni-channel, et projekt for Jack & Jones, bestod af customized jeans - hvor kunden selv stod i butikken og designede sine nye jeans.

Konceptet, ”Designed by you, crafted in Italy”, skabte et link mellem onlinehandel og offline salg, hvor kunden også kunne designe hjemmefra. Vi fik skabt en ny interaktion mellem kunden og butikken, som gav kunden en hel ny oplevelse i butikken.

Tiltaget resulterede i rigtig meget omtale på nettet, hvor influencers delte deres designs. Løsningen øgede også kundestrømmen i butikkerne, hvor folk var vilde med at afprøve det nye koncept.

Den holistiske tilgang til kundens rejse - fra inspiration til køb - er en af mange tiltag inden for strategisk design, hvilket er blandt kernekompetencerne ved MODUS.