top of page

TRANSPORTABELT POP-UP KONCEPT I SILKEBORG

KUNDE

Silkeborg Kommune

ÅR 

2016

BIDRAG

Koncept

Projektledelse

Produktion

Implementering

Indretning til kampagne med stor effekt

MODUS har udviklet et pop-up koncept til Silkeborg Kommune i forbindelse med Silkeborg Kalder - kommunens bosætningskampagne.

Konceptet bestod af et fysisk afgrænset koncept, som kørte fra by til by. Her kunne familier, gennem leg og aktiviteter, få et indblik i mulighederne i Silkeborg - fremfor traditionel online markedsføring.

Effekten var stor, da brandet kom fysisk ud - dér hvor kunderne var. Konceptet opnåede stor tilmelding fra alle byer, hvor familier strømmede til for at møde Silkeborg.

Jobkonsulenter, ejendomsmæglere og mange andre aktører var taget med på tur, så de kunne møde kunderne i øjenhøjde. De besøgende havde samtidig mulighed for at blive skrevet op til nyhedsmail og meget andet.

Konceptet var udformet, så det var billigt og kunne nemt transporteres fra by til by med en lastbil. Alle elementer - som ikke skulle bygges - f.eks. kanoer, cykler etc. blev lånt ved lokale virksomheder.

MODUS var ansvarlig for koncept, design, projektledelse og eksekvering.

bottom of page